VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY garni hotelu CASTLE BRIDGE Tyto všeobecné
obchodní podmínky platí pro klienty služeb garni hotelu CASTLE BRIDGE (dále jen
„ubytovatel").
Těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí jednání mezi klientem a
ubytovatelem, které není upraveno odchylně individuální smlouvou.
I. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ 1. Objednat pobyt v
hotelu CASTLE BRIDGE lze písemnou formou (poštou, faxem, e-mailem) nebo vyplněním, odesláním formuláře
na webových stránkách hotelu a telefonicky.
2
. Objednávka pobytu je
přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany hotelu CASTLE BRIDGE.
3
. Současně s potvrzením
objednávky je klientovi zaslána výzva k úhradě zálohy nebo zálohová faktura v
adekvátní výši ceny pobytu splatná v termínu uvedeném na faktuře. V případě
nedodržení uvedené splatnosti, propadá rezervace objednaného ubytování a
objednaný pobyt je tímto automaticky zrušen.
4
. Rezervace a objednání
pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné
kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek
dle stornovacích podmínek, které jsou uvedeny v čl. V. těchto podmínek.
5
. On-line rezervace je
závazná. Pro rozsah ujednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v
potvrzení rezervace vydaném ubytovatelem.
II. PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cenu pobytu může
klient uhradit v recepci hotelu CASTLE BRIDGE při příjezdu v hotovosti nebo
kreditní kartou. Ubytovatel přijímá nejvíce rozšířené typy kreditních karet
(seznam kreditních karet, kterými je možno hradit cenu pobytu, je k dispozici
na recepci hotelu a na internetových stránkách ubytovatele).
2. Cenu pobytu může
klient před příjezdem zaplatit bankovním převodem na bankovní účet hotelu
CASTLE BRIDGE. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné
předložit při příjezdu v recepci hotelu. Cenu pobytu je možno uhradit také
poštovní poukázkou, kterou klient obdrží na vyžádání s potvrzením rezervace.
3. V cenách je zahrnut místní
a rekreační poplatek, jehož výše je stanovená obecně závaznou vyhláškou
příslušné obce při nástupu hotelu. Od placení těchto poplatků jsou osvobozeny
osoby, o nichž stanoví právní předpis a příslušná vyhláška obce.
4. Při platbě pobytu
rezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba zvolit typ platby:
platbu prostřednictvím platební karty nebo formou bankovního převodu. Veškeré
operace s platební kartou v rámci platební brány probíhají mimo systémy
ubytovatele, přístup k citlivým karetním údajům má pouze banka ubytovatele a
banka klienta. Údaje o kreditní kartě v rámci platby na recepci jsou dostupné
pouze hotelu, ve kterém si klient rezervuje pokoj a karta bude použita jen k
předautorizaci. Pro zabezpečení a zakódování údajů o platební kartě je využita
moderní bezpečnostní technologie "Secured by USERTRUST". V případě
využití formy bankovního převodu klient obdrží "zálohový list" na 100%
ceny pobytu, jehož splatnost je 3 dny ode dne doručení zálohového listu. (V
případě, že bude klient převádět částku na účet pomocí poštovní poukázky, může
být částka připsána na bankovní účet ubytovatele až za 5 dní.)
5. Při pobytu jedné
dospělé osoby s dítětem od 6 let ve dvoulůžkovém pokoji a v apartmánech je
účtována za ubytování dítěte plná cena.
III. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA
1. Uzavřením smlouvy o
ubytování získává klient právo na běžné užívání všech prostor, které mohou
hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient
musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo
předpisy pro hosty (hotelový řád).
2. Klient má právo
reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen
uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být zjednána náprava,
pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamace na místě samém umožní
odstranění vady okamžitě, s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost
posouzení a řádného vyřízení reklamace. Uplynutím 3 měsíců od pobytu reklamační
právo zaniká. V případě uplatnění reklamace během této lhůty je ubytovatel
povinen reagovat do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ve složitějších
případech do 2 měsíců. Klient je povinen poskytnout ubytovateli součinnost
potřebnou k vyřízení reklamace, specifikovat důvody, eventuálně navrhnout
způsob vyřízení, pokud se reklamace prokáže jako odůvodněná. Klient je povinen
při uplatňování reklamace reklamaci řádně zdůvodnit, případně svá skutková
tvrzení doložit a dodat příslušné doklady (smlouvu, doklad o zaplacení, atd.).
Vyřízení oprávněné reklamace spočívá v bezplatném odstranění vady služby,
případně, je-li to z povahy věci možné, v poskytnutí náhradní služby. Není-li
možné poskytnout náhradní službu, vrátí ubytovatel cenu této služby klientovi.
Klient nemá nárok na vrácení ceny služby, jestliže uplatní reklamaci až po
využití služby.
3. V případě, že dojde
mezi poskytovatelem služeb a klientem, který má pro ten účel zákonné postavení
spotřebitele, ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, jejímž předmětem je
poskytování těchto služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu věcně příslušnému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní
inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2,
e-mail:
[email protected], web: adr.coi.cz
4. Klient je povinen,
nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných
dalších nákladů, které vznikly poskytnutím služeb, které požadoval nad rámec
ujednané ceny on sám a hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z
přidané hodnoty.
5. Klient odpovídá
ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou mu způsobí on sám nebo host nebo jiné
osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.
IV. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE
1. Ubytovatel může
klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné
kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude
rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí
stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/jsou) nepoužitelné, kdy si právě
ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo
jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na
náhradní ubytování jdou k tíži ubytovatele.
2. Ubytovateli přísluší
právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
3. Ubytovatel je povinen
poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.
V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY
1. Klient má právo stornovat
pobyt bez poplatku do 26 dní před nástupem. V případě stornování pobytu v
kratší době, je povinen zaplatit storno poplatek, jak níže uvedeno:
25 -14 dní před příjezdem: 20 % z ceny stornovaného pobytu
13 – 7 dnů před příjezdem: 50 % z ceny stornovaného pobytu
6 – 4 dny před příjezdem 80 % z ceny stornovaného pobytu
3 - 0 dnů před příjezdem nebo při nezahájení objednaného pobytu: 100 % z ceny
stornovaného pobytu
2. Při předčasném odjezdu
je účtován stornopoplatek ve výši 100% ze zbývající ceny.
VI. DÁRKOVÉ POUKAZY
1. Zakoupené dárkové
poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu (max. 1
rok).
2. Šek lze vybrat pouze
jednorázově v plné výši (nevyčerpaná hodnota šeku se nevrací).
VII. ZMĚNY SLUŽEB
1. Nabízené služby
v hotelu CASTLE BRIDGE se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen
řídit se aktuální nabídkou služeb.
2. Za nevyčerpané
objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování,
stravování) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu. V případě, že se
během pobytu mění sezona, bude vždy účtována cena dle příslušné sezony.
VIII. SLEVY PRO POBYTY S DĚTMI
1. Dítě do 3 let, které
je ubytováno na dvoulůžkovém pokoji se dvěma dospělými osobami (bez nároku na
lůžko a stravu) má pobyt zdarma (při doprovodu dvou plně platících osob).
2. Jednotlivé cenové
slevy nelze vzájemně kombinovat.
IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Všeobecné obchodní
podmínky vstupují v platnost dne 1. 7. 2017. Odchylky od těchto podmínek mohou
být individuálně mezi ubytovatelem a klientem ujednány výlučně písemnou formou.
2. Předané osobní údaje
klienta uvedené v jeho objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný
smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem, jehož předmětem je pobyt v hotelu.
Český Krumlov, červen 2017.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.
Classic Pub Invest, a.s.
Hradební 174
Český Krumlov
IČ 27169260
DIČ CZ27169260
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing